Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 30 december 2011

Åh klockan är bara strax över tolv........


va den här dagen gick sakta då,eller va vi har hunnit medoch klockan är bara strax över tolv....skönt då hinner jag sticka lite till med gott samvete....ska fixa kyckling till middag idag har jag lovat...det törs vi inte sätta pappan på.....här har vi hunnit med det vanliga röjet,pappan har varit in och storhandlat & posten ha kommit men inga Gina Tricot kläder idag hoppas dom kommer på måndag. Jag måste ta mig i kragen och beställa hem knappar till allt jag stickar nu måste jag ju beställa via nätet då jag inte orkar ut och ränna i affärer,så har ni ngn bra nätsida där man kan beställa knappar till bra pris så hojta till då!!! Fick hem en jättefin ljusstake idag som Pappan fått i julklapp från nåt av jobben sina.....den va jättefin... snodde bilder på Isak på Saras blogg,han är ju så himla go lillkillen,snart är jag klar med en av tröjorna till honom.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar