Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 31 december 2011

Årets sista.......




dag idag då......tänker inte göra ngn summering av 2011.....det året skulle jag lätt kunna glömma ,men nu går ju inte det då det va det året det kom en så himla söt & go liten kille till världen vid namn Isak....mitt 9:e lilla underverk till barnbarn...jag hoppas nu bara på att 2012 kan bjussa på att detta går och göra ngt åt så jag kan få börja jobba igen på mitt Tallen....saknar så himla mycket att inte få gå iväg på morgon till jobbet,vaknar ju varje morgon halvfyra så kroppen är ju inställd på att vakna och gå upp då.....Än så länge är det bara jag uppe här inte ens Katten Larsson är vaken men nu har han ju sin Linnea hemma och har öppet upp till sitt rum så han är nog där.....Ville vaknade sent i går kväll och yrade och hade 40 i temp så det va bara att trycka i han en alvedon,han får ju ta suppar eftersom han vägrar ta mediciner.....så få se hur den här dagen blir för Lilla Hjärtat mitt....nu ska jag ta och ta mina första mediciner för dagen sen en kopp kaffe....tänk jag är inte så sugen på kaffe längre som jag va innan op. då kunde jag lätt dra i mig upp mot 10 koppar på en dag nu är det bara första koppen på morgonen som är god..konstigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar