Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 27 december 2011

Jag vann..........


Är så glad för jag vann 5 av 6 bud hos min favoritsäljare på Tradera,så nu väntar jag hem 7 olika garner, i veckan hoppas jag att dom hinner komma!!!!!!!! Behöver verkligen lite nytt att klämma på nu....när man går och väntar på den där tiden för PET-röntgen.....Fy va jag skulle vilja slippa det.......så fort jag tänker på det så får jag ont i magen......Åhhhhh jag vill inte...... Ville har varit med Linnea hos Tobias på eftermiddagen i dag och det va skönt att få vila hjärnan ett tag.....har för mycket i huvudet ....det är tur att Ville är en så lugn kille som han är för härjiga ungar klarar jag inte av nu då rusar pulsen direkt över hundra ......Sen är han så förstående Lilla Hjärtat,mer än vad tonåringarna kan vara ibland.....han förstår att mamma inte klarar av att tjata om grejer......Har fått en ny favoritmacka....vörtlimpa med lax på...såååå gott........näpp nu ska Hjärtat ha kvällsgröten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar