Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 11 december 2011

I går. .....

va en av dom tyngsta dagarna sen jag kom hem allt kändes skit......gick och la mig vid 22 igår .......sen vaknade jag till vid tolv och va kissanödig,gick upp och kissa och jag ljuger INTE jag satt säkert i en kvart och skvala efter det så släppte obehaget i kroppen vet sjutton vad det va....men bättre i själen kände jag mig,undrar om jag gått och samlat på mig under dan och sen inte fått ut allt ,ja jag vet inte ......När jag vaknade i morse så kändes det lite lättare i själen inte lika jobbigt,värken och det är kvar i oförändrat tillstånd tyvärr..... Nu har pappan och Ville kollat klart på adventskalendern så nu blir det en mugg kaffe,sen ska det städas,ja pappan ska städa.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar