Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 27 december 2011

I dag kommer det garn med posten hoppas jag......

här har vi börjat dagen i ett lugnt tempo.....klarat av jakten på dammråttorna och skurat av....Lilla Hjärtat kollar nu på jullovsmorgon så får se om det blir ngt att titta på under lovet....pappan stryker pärlplattorna som Ville gjorde igår...dom större juvelerna sover fortfarande..åhhh idag hoppas jag att det kommer lite mjuka paket med posten......i natt har jag fått sova HELA natten...gick och la mig vid halv tolv i går kväll och sen väcktes ja av larmet klockan sex i morse såååååå skönt vaknade inte ens för att behöva ta värktabletterna !!!! men shit vad jag har ont i nyckelbenet och axeln på högersidan,men det är ju där dom har bökat så det tar väl ett tag innan nerver och muskler har läkt ihop igen. Vad det blåste inatt va riktigt obhagligt när vi skulle gå och lägga oss kändes som om huset skulle lyfta....men tror inte det dragit omkull några mera träd iallafall som tur är......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar