Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 7 oktober 2012

En vanlig Söndag hos oss........







vaknade med huvudvärk...inte konstigt men jobbigt.....Pappan och Ville skulle iväg på innebandyträning......jag donade lite medans dom va iväg......Medans dom va borta så kom min Faster Ingrid in med en jättesöt blomma.....precis innan pappan och Ville kommer hem så ser jag hur diskmaskinen läcker vatten,fick under en bunke.....pumpen hade lagt av för mycket fett i rören....skit.....skit......pappan tog ut den i garaget för att fixa,men än har den inte gått igång......pappan va ju tvungen att storhandla idag också efter familjens ungkarlsliv va det tomt i skåpen här hemma........Linnea,Ville och Ebba åkte hem till Tobias.........Det blev en hel del att packa upp när pappan kom tillbaka hem igen.....fixade lax,smält smör,min kalla sås,potatis,sallad och pepparrot till middag va så sugen på lax......efter middan va det dax att hämta hem Litet Hjärta........Våran Lilla Solstråle.....Sara och barnen va över och drack kaffe,hon mellanlandade här när hon va ute och gick.....kände sån tacksamhet ikväll över att operationen gått så pass bra som den gjort....har inte tordas känt efter för är så rädd att jag ska få ngt bakslag......än vet vi ju inte vad detta är för tumör....bara att det är en hjärnhinne tumör.........men med min cancer så törs man inte tro att det är en ofarlig........usch ja denna vecka är det dax för cellgiftsbehandling igen.........på Torsdag.........och nästa vecka kör det igång med alla magnetröntgenundersökningar igen.......inge kul.........nä nu ska jag spela Word Feud.....sen förhoppningsvis sova.........

2 kommentarer:

  1. Hoppas du fick sova! Och att du snart får svar.. Inget är ju värre än att inte veta.
    Håller tummar o tår för att det ska bli så bra som det bara kan med behandlingar o allt..

    /Tina

    SvaraRadera
  2. Du måste ta de lite lugnt så att d hinner återhämta dej mellan varven!!! KRAM

    SvaraRadera