Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 30 oktober 2012

Ger sig inte......=(









inte vill förkylningen ge med sig.....jobbig hosta och det känns i huvudet där dom opererade när man får hostattackerna....drygt.......nu är det Linnea,jag,Ville och Lilla Bebban som har fått förkylningen......har haft en lugn dag här idag med...jag orkar ju ingenting tur att Ville är så duktig att leka själv.....Sen kom ju pappan hem på eftermiddan för han hade lovat Ville att han skulle få åka till Leos lekland och få ta Calle med sig.....så det blev lugnt här hemma......jag fixade Calles vintertröja helt klar och stickar en liten söt prinsess lik tröja till Lilla Bebban innan jag börjar med Ericas vintertröja.....fick en bok på i brevlådan som visar lite olika set att sticka med lyfta maskor....som jag tycker är ett skitkul sätt att sticka på......och imorrn väntar jag ännu mer i brevlådan.....så nyfiken.......gjorde en traditionell makaronilåda till middag idag och en makaronilåda med tonfisk och dill.....och den sistnämnda blev jätte jätte god....efter middan dök min fina äldste son upp med lilla Ronja......fick sig en kopp kaffe och en blåbärssmothie a'la Linnea =) nej nu är det snart dax att borra ner näsan i kudden.....och Word Feud förstås =) GODNATT OCH SOVGOTT ALLA FINA <3

1 kommentar:

  1. Krya på dig fina Du!!!
    Du är fantastisk!!!<3
    Önskar dig en fin dag!
    Många krya på dig kramar/Ingrid

    SvaraRadera