Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 29 oktober 2012

Vi bara är.........





usch vilket ruskväder.....men vi har det mysigt inne ändå......är ju inte på topp med svullnad i ansikte och förkylning som blir mer och mer påtaglig...tur jag inte har feber för då måste jag upp till Ackis så dom får kolla om de är efter operationen eller "bara" förkylningen som ger febern.......man kan enligt min opererande läkare få feber ett bra tag efter operationen.......Nu sitter jag och syr ihop calles vintertröja och ska sticka halskanten.....sen ska jag börja med maten som idag blir potatis,bruna bönor,stekt falukorv.......och jag brukar har vanlig ljus sirap till bönorna sååååå gott.......just nu ligger Ville och kollar på Gustav 2 han har varit så mysig och lekt så himla fint idag.....Lilla Hjärtat mitt.......

2 kommentarer:

  1. mm va gott med bruna bönor, jag använder också ljus sirap: Krya på dej vännen. Kram<3

    SvaraRadera
  2. Krya på er!!!!!Bruna bönor var de jättelänge sen jag åt. Kan bero på att de bara är jag och älsklingen som äter de :D
    KRAMEN

    SvaraRadera