Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 20 oktober 2012

KALAS FÖR VÄRLDENS SÖTASTE 1 - ÅRING






fick som vanligt frukost  på sängen av pappan,mår bra mycket bättre att inta den innan jag kliver ur den goa varma sängen.....sen va det,det vanliga stöket medans pappan va ut med vägföreningen.....kokade knäppkorv till lunch och innan det va dax att bege sig till familjens Lilla 1-åring...... Isak........och där bjöds vi på smarrigt fika.......när vi kom hem satte jag igång med att fixa till Naccos........och det va så smarrigt det med........jag va såååååå himla trött efter kalaset märks att man inte är " Fit for fight" ännu,blir så trött så man mår illa.....åh jag har börjat få så ont i mitt vänsterknä......värker hela tiden.........svårt att hitta en bra ställning att ligga i =( .........Barnbarnet Gustav sover här i natt ,han och Philip håller på och spelar data spel.......... Och nu ska jag försöka sova efter jag spelat lite Word Feud.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar