Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 28 oktober 2012

Shit! !!!!! Där kom den... förkylningen.......=(










trodde väl att jag skulle slippa....men icke sa nicke.....nu kommer den... förkylningen  alla har runtomkring,ont i halsen,rosslig i rören och så den ettriga hostan....går och fryser men som tur är ingen feber ännu...svullnaden börjar ge sig lite men har flyttat sig ner i kinden jämns med nedre tandraden.....ögat har svullnad kvar......Vaknade av att pappan kom med frukost och att solen sken.....Pappan for iväg till Team Sportia och deras rullskideträningspass som gick ut till Nåntuna,jag plockade så gott jag orkade här hemma med en begynnande förkylning på "G" fick fikabesök av Sara,Simon,Tuva och lille Isak på dan. Hade finbesök i trädgården också av en liten rådjursbock den va så himla söt den mumsade på äpplen under äppelträdet.........Hittade ett recept på calzone (Pizza) som jag gjorde till middag och den blev skitgod.....den kommer nog att göras flera gånger......Och sen är jag så glad för Calles vintertröja är färdigstickad nu ska den bara sys ihop.....så jag började med en liten tröja till Ebba innan det ska börjas med Ericas vintertröja.....näpp nu lite WF..... Natti Natti.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar