Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 25 oktober 2012

Lilla Hjärtat rosslig i bröstet......





hoppas han slipper bli sjuk nu när han längtat så efter lovet och vad han och pappan ska göra......Dom ska besöka Leos lekland,gå Vildmarksleden i Fjällnora och åka till Fyrishov........min svullnad har "tror jag" inte blivit värre...men förflyttat sig ner i kindpartiet......och svullnaden på skallen är oförändrad.......sen börjar jag känna av att det är förkylning på "G"...ont i hals och börjat bli rosslig i bröstet.....är livrädd för att det ska slemma igen i halsen eftersom jag har det så himla jobbigt med halsen efter den jobbiga operationen för 1år sedan.... I dag tog jag och beställde lite fina knappar till det jag stickar,knappar går ju åt som smör i solsken.....Pappan va iväg på Socialdemokraternas möte ikväll ....... Ebba va så rolig på förmiddan idag när jag höll henne ett tag åt Linnea,hon snacka som bara den....lilla goa ungen....... Och så blev det lite stickat på Calles tröja.......nu Word Feud.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar