Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 6 oktober 2012

Lilla Ebbas dopdag i dag. .....








klockan 11.30 i Funbokyrka döptes våran Lilla Ebba Elisabeth Albertina idag....hon hade varit så duktig sa alla inte ett knyst från henne.....Jag va ju inte med eftersom jag känner mig lite skruttig fortfarande....kom ju hem från sjukhuset i går.....och inte så kul att gå iväg med nyopererad skalle......Det blev en dag med solsken och jag passade på att vila när jag va solomio hemma.....sen kom ju alla hem lagom till middagen.....Ebba hade fått så mycket fint....Nu ska det bli lite sova av hoppas jag ,är så himla trött och skallebank,sååå jobbigt........ Just ja idag tog ungarna kortet som jag väntat så på....Hoppas få en riktigt fin förstoring....Min Avkomma......<3

1 kommentar:

  1. Härliga bilder på din familj.Det är klart att du måste vara trött."Men alltså" som ungdomarna säger nuförtiden :)Du är ju nyopererad....tro sjutton att du är trött då♥♥Du måste ta det lugnt,vila mycke så du får tillbaka dina krafter.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera