Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 29 oktober 2012

Känner mig vissen......




J-a förkylning känner mig vissen.....men då såg jag nu på kvällskvisten att jag vunnit några bud på pälsgarn utav en av mina Favoritsäljare på Tradera.....då blev jag superglad.....hade planerat att ha det på kanten av luvan på huvtröjorna jag ska sticka till dom små =) middagen med stekt falukorv,bruna bönor &potatis va supergod.....och jag hann med att sticka halskanten på Calles tröja innan jag kröp ner här i sängen.....så nu ska den bara sys ihop......hittade en så fin bild på mormors Zacke på Mias Facebook sida......nä nu ska jag göra det vanliga spela lite WF och sen försöka sussa......Natti Natti......

2 kommentarer:

  1. Krya på dej!!!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Krya på dig kramar,är också väldigt förkyld hoppas din går över snabbt.

    SvaraRadera