Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 4 april 2013

Ännu en lugn skön Påsklovsdag.....

det blev en lugn och skön Torsdag...Bara Ville och Jag hemma större delen av dagen då Linnea & Ebba for in till stan.Julia hjälpte Sara att barnvakta Isak,Tim jobbar,Tobias jobbade och så Philip då han va ju hemma men som alla vet så sover tonåringar läääääänge på dan........så vi hade det lugnt och mysigt.....Jag hann sticka klart Jordgubbsmössa nr 3 och började på en Pippimössa.....kommer nog få ihop ett ganska stort gäng med vårmössor till marknaden....Ville lekte och roade sig själv under dagen.....och när Zacke kom hem så gick dom ut och studsa på studsmattan...dom älskar att vara på den.....upptäckte ännu mera yngel i akvariumet,så himla skoj ...nu är det 3 olika grupper med yngel....och dom är så söta ...... Till middag i dag blev det hel ugnsstekt lax med potatis,sallad och min kalla sås...mums älskar ju lax.......Pappan storhandlade idag  då det va tomt på hyllorna i skåpen så gott att få påfyllt igen.......sen blev det en krasch i soffhörnet och kolla på ett av min favorit program Mitt i Naturen......och så fick Fuskbyggarna avsluta min kväll...Nu har jag krupit ner i sänghalmen, och hoppas få lite mer sömn än föregående natt som va en katastrof........Nu lite WF


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar