Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 12 april 2013

Det har varit lite jobbigt idag....

efter en natt med jobbiga drömmar så har dagen varit jobbig....blev så himla mycke extra nu att planera om och göra det bästa av allt och få till alla provtagningar,sköterskebesök och läkar tider..... blev därför en låg dag idag....men blev dock klar med en pippimössa i blått...bild kommer imorrn......  Fixade till fläskfile,bearniesås,kulpotatis och sparris till middan som åts av alla med god aptit......Fick blommor av pappan idag som tyckte att det blivit lite mycket med cancern och operation....igen......Han tycker synd om mig sa han <3 därför fick jag så fina rosa rosor....... och så va han runt Årsta travcafe och hämtade mitt garnpaket (tröstgarner) med det mysiga garnet Kasper från Marks & Kattens ... Det är ett utav mina favoritgarner.... så det blev lite garnmys ikväll......själen fick sig en dos av garnlycka <3 och så gjorde jag smarriga räkmackor till Let's Dance.... Linnea fick skala räkorna då mina händer inte klarar av sältan från räkorna......Och nu ligger jag här och väntar på J.B och hoppas det blir en bättre natt i natt....varför känns det som om man är den enda i hela världen som har denna vidriga sjukdom...........Godnatt <3

2 kommentarer:

  1. Gonatt finaste DU..Sov så gott du kan nu vännen ♡ Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Fina du , följer din blogg och beundrar dina stickningar och matlagning (lite nyfiken på din kalla sås :)!) att du orkar. Glöm inte att vila och ta hand om dig själv. Håller tummar och tår för dig ! BAMSEKRAMAR

    SvaraRadera