Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 21 april 2013

Inte bättre, men inte heller sämre......

Hoppas att jag är på toppen nu och att det sakta börjar gå åt rätt håll......idag har det även värkt i arm och axel....alvedonet hjälper ju ingenting mot värken i armen inte heller den värk jag har mitt i bröstkorgen.....fick igen att jag va ute på shoppingrunda igår .....va så slut i huvudet..... Men däremot så hjälper min häxgrogg mot det halsonda så jag får koppla av en timme från värken,för den är vidrig kan inte svälja mitt eget saliv ens..... I dag va det ju Vårmarknad här ute och Malin dottern skulle stå och sälja vårat stickat och virkat.....vi fick sålt men inte som vi trott och tänkt,det hade knappt varit något folk där....Tråkigt.....Men det va ju fint väder så då höll väl folk på i sina trädgårdar.....Emma och Lars kom och fikade ett tag på e.m och fick sig nybakt tigerkaka.....Tim den lille mannen bjöd på lunch från byns pizzeria,väldigt gott om man kunnat äta ordentligt....så lämnade jag klänningen till Erica som jag köpte igår och en till Tuva också men hon fick sin igår......Satt ute större delen av eftermiddan innan det va dax att börja göra kväller och planera inför denna nya vecka som är i antågande =) Pappan for iväg på fotbollsträning i Almunge hallen...Har tagit upp stickningen till Ronja igen efter mösstillverkningen...men nu är jag sååååååå trött......men först lite WF....Natti Natti







2 kommentarer:

  1. ...vill också att toppen är nådd. .o bara gå åt rätt håll nu.Tror på det vännen..Åh va tråkigt att det var så lite folk:(..Trodde der skulle bli anstorming på dina alster. Hoppas du får en bra dag o att halsen läker framförallt. KRAM Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att inte dina fina mössor gick åt.Dom är ju så fina,som karameller.
    Önskar,önskar önskar av hela mitt hjärta att det ska vända till det bättre för dej.
    Det tar på krafterna att hela tiden ha ont.
    Massor med styrkekramar ♥♥♥ Soili

    SvaraRadera