Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 16 april 2013

Ledsen och såååå ont.........

När jag kom hem efter operationen kände jag att halsen va lite konstig,men det blev värre och värre....som den värsta halsflussen....så jag måste kolla i spegeln va det va och då såg jag att jag fått ett stort sår bak i halsen runt gomseglet och det gör ngt för grymt ont......Bad även pappan att kolla hur det såg ....och han tyckte det inte såg för roligt ut..... jäkla skit........ Så här hade jag efter den stooooora operationen 28.11.2011 då jag blev opererad i sju timmar och då ville dom inte riktigt tro på det men efter att en sköterska kollat så såg dom ju att det va skador efter narkosen.....och nu är det som då om inte värre.......skit skit....... annars gick väl operationen bra,har ont där dom öppnat och tagit ut tumören som nu är sänd för analys....så nu börjar den där oroliga tiden igen då man far upp och ner i hoppet.......I morgon har jag Magnetröntgen av skallen/hjärnan kul att lika i den med den här halsvärken....ska ringa upp till fom imorrn och jöra vad jag ska göra om det finns ngn hjälp att få förutom alvedon......Linnea va snäll och fixade middan idag som blev tortillas med fyllning av kyckling,champinjiner,rödlök,paprika,kryddor och creme fraich,ihopvikta i ugnsform med ost på och in i ugn....serverades med sallad, Tacosåser,gräddfil och creme fraich.....mums......nä nu ska jag spela lite WF och vila lite.......svårt att sova med värken.......Just ja gjorde Lilla Hjärtat glad i dag när legot med ninjago kom på posten......Linnea snälla storasystern byggde ihop det åt honom.....och shit va läckert det blev.....någon som blev nöjd idag köpte ju det åt honom så han skulle ha ngt annat att tänka på än sin sjuka mamma .......





2 kommentarer:

  1. ♡..att du orkar...MEN vet att du fixar detta vännen...Klart du ska ha nåt för värken..ring genast.. åh så go maten lät!.Hoppas du fick sova når i natt o att Ville är gla att ha mamma hemma igen..Kram På dej från Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas halsondan har gett med sig och att de gick bra idag! KRAM

    SvaraRadera