Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 3 april 2013

I dag dök han upp. .......

kompisen Trötthet......nu börjar jag känna av den där konstiga tröttheten...nu för tiden är man ju trött jämt,men det är skillnad på denna trötthet som kommer efter avslutad cellgiftsbehandling....den som jag brukar kalla "Smakar trötthet"...har fått vila en del idag Ville har varit snäll på dan fick bara ett litet utbrott när han måste duscha innan nattningen...som han inte ville.....pappan,Ville & Zacke kom tillbaka vi 18 snåret efter att ha varit några timmar på Leos Lekland och dom va helt slut alla tre =) så det blev en skoldagsnattning idag vilket är sova redan 20.00 och lilla Hjärtat somnade på en sekund......Jordgubbsmössa nr 2 blev färdig på dan och lade genast upp för nr 3.... I Påskhelgen budade jag på ett garn på Tradera som jag vann och fick hem idag och det va precis så mysigt som jag hoppats på...så härliga färger....blev helnöjd..... Ja så det har väl varit en rätt okej dag och fick bara ett värkanfall idag....men värken i armbågarna och fingerlederna håller i sig....... Efter Ville somnat kollade vi på Mästerkocken...tycker det är kul med all mat,skiter egentligen i vilka som både tävlar och dömer,jag kollar på maten jag och stickar =)  sen försöker jag komma underfund med det nya programmet " Helt sjukt " men jag vet inte tycker än så länge att det bara är sketcherna som är intressanta.....ja ja hann sticka en del iallafall för när det är spännande på tvn stannar stickningen upp...... men nu ska de sovas och gosas med kudden och JB......men först lite WF....GODNATT SOV GOTT


1 kommentar:

  1. Jag beundrar dig till 100.Önskar dej lycka till med allt.Jag undrar om du har någon beskrivning till de fina mössorna som du stickar?Jag gillar ibland att sticka och nu har jag fått barnbarn som säkert skulle gilla likadana mössor.Tack....

    SvaraRadera