Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 27 april 2013

Soliga dag.... men lite kyligt dock.....

dagen började som den brukar....lite fix och röj så va det någorlunda städat......det blev ju lugnt mitt på dan då alla for iväg......eftermiddan blev lika härligt lugn den med...då for Mia & Tim i väg på en veckas solsemester i Turkiet tillsammans med storebror Micke och Petra & Ronja....... Zacke blir hemma med sin pappa förutom 30:e april då vi ska passa honom och så blir han kvar till 1:a majs kvällen......jag har hunnit sticka en del idag fast jag har så himla ont i vänster axel/arm.....men lägger jag en kudde under armbågen så går det bra.....det gör så ont i armen så håller man i ngt så tappar man det om man gör en rörelse där det gör ont.......känns som om man har en brännskada i överarmens undersida......det är jobbigt faktiskt.....och så värken i bröstkorgen som blir smått värre och värre...törs inte tänka på vad röntgen kommer att ge för svar =( Ville kom hem nöjd och belåten efter besöket hemma i Tobias famlj.....Till middag i dag blev det slömat på hög nivå Grandiosas fryspizza med kött & beasås......men vi va inte så många hemma och jag va så så trött så då fick det bli det idag....Beställde ju lite garn från Garnlagret Drops baby merino i rosa,marinblått och vitt och så Merino fine......drog till med 40 nystan då dom "bara" kostade 27 kronor,skitbilligt...och jag verkligen älskar det garnet......sen hittade jag en parfym som jag glömt bort men jag diggar den och diggade den supermycket för ca 16 år sedan så den beställde jag också hem.....+ att jag hittade så fina knappar hos Anette som jag bara måste beställa....Och så fastnade jag på sidan Yarn Paradise och där hade dom fått hem fler färger av mitt favvomelerade garn .....så imorrn blir det nog en liten beställning därifrån.....OCH SÅ VA DEN LILLA LÖNEN SLUT =) och även denna dag snart.....OCH IMORRN SKA DET FIRAS EN 5-ÅRING Lilla Tuva <3 så då bjuds det på kalas på berget i Gunsta <3.....nu ska jag försöka sova ...så jag önskar er en God natts sömn =)






1 kommentar: