Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 1 april 2013

Mysigt Annandagspåsk fika hos Sara och snabb besök av Emmis =)

Äntligen !!!!! DAG 14 I OMGÅNG 2 MED XELODA   DAG 5 I OMGÅNG 13 MED TEMODAL !!!!!!
Ja då va det färdigt med behandling för denna gång såååå himla skönt...... 14 dagars vila och återhämtning....men nu börjar kampen med tröttheten som jag ALLTID får efter avslutade behandlingar..... Idag har det varit ännu en dag full med solsken...pappan ,Sara och Boman for iväg tidigt på skidorna och skulle köra sin 2 milsrunda,Sara tog några bilder ute på gärdena mot Linnes Hammarby och Kasbygärdena.....efter dom kom hem blev det grötlunch och medans dom varit ute så fixade jag färdigt mössa nr 24......och kunde börja på min första Jordgubbsmössa för detta år =) efter lunch och lite återhämtning för skidåkaren blev det att fara ner till Gunsta och fika med Sara,Simon,Tuva och Isak....Bjöds på jättegott fika.....Efter den mysiga stunden så blev det hem och fixa middagen som pappan stod för idag, Pannkaka !! Jag kraschade i min soffhörna efter maten och pappan fixade sig iordning för att fara iväg på fotbollsträning i Almunge....Väl hemma igen fick han natta våran lilla plutt och sen blev det att kolla nya serien som började på Tv4,som jag varit lite nyfiken på....verkade okej att vila ögonen på en måndagskväller med stickningen i högsta hugg.....har haft ont idag så jag måste ta värktablett så jag orkade åka till Saras......men efter det så har det varit lugnt resten av dan/kvällen.....nu ska det spelas lite WF och sen hoppas jag få lite sömn inatt.......Gonatt alla Goa =)







1 kommentar:

  1. Hej! Går in här varje dag o läser dina inlägg, tycker du är fantastisk i många avseenden, ditt goda humör inte minst, förstår att du har dina jobbiga stunder, men du är så engagerad i din familj, och att alla ska må bra, stickar som en gud, så fina saker, har själv 2 barnbarn, en flicka på 3 den 28/4 och en pojke som blir 6 den 10 juli, fast jag har inte stickat ett enda plagg till dem tyvärr, ändå är jag uppväxt mjed en mamma som stickat allt till oss, ända upp i tonåren, hon har även stickat till barnbarnsbarnen, kanske därför som jag inte gjort det, du ska veta att jag håller tummarna för dig med alla dina diagnoser, man kommer långt med en positiv inställning, och att du ska bli frisk snart så att det vänder för dig, ha det så jättebra Kramar från Eva-lotta Eriksson

    SvaraRadera