Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 9 april 2013

Glad liten kille.......Orolig Mamma.........

Ja Ville blev glad när det stod Ninjagolego och väntade på honom när han kom hem från skolan.....Mia hade hört att dom ska sluta med Ninjagolegot åtminstone på BR ......så sista lådan fick Mia tag på, på BR.......så jag måste försöka orka iväg in till Toy's R us för att kolla hur de


t ser ut på hyllorna där......annars har dagen varit okej, förutom att jag gått med magvärk och oro inför läkarbesöket imorrn.....jag törs inte hoppas för mycket att det INTE skulle vara ngt..... usch ja nu börjar den här cirkusen igen med alla röntgentider.....är ju en röntgen varje vecka nu innan läkarbesöket..... nästa vecka väntar röntgen av huvudet och som jag känner nu så är det ngt lurt i huvudet igen.......Fick hem lite mys idag,jättefina knappar utav Anette i garnlådan....och beställde några till idag..... Blev färdig med dom beställda jordgubbsmössorna idag =)  Pappan har varit borta på konferans i Märsta idag och kom precis in genom dörrn.....Har tittat på The Following på tv4,tycker faktiskt den är rätt bra.....och stickat på en rosa jordgubbsmössa som Linnea vill ha till Ebba......men jag tycker nog att dom röda är finare,stickar i Tilda från Svarta Fåret.....ett av dom bättre garnerna tycker jag...... Till middagen idag blev det Svistamackor.....och dom är sååååå goda......Nä nu ska jag spela lite WF och sen får vi se hur det blir med sömn ...är så himla nervös för imorrn och vad dom kommer att hitta.....Jag vill inte ......... är så trött på att det aldrig slutar poppa upp nytt hela tiden......Godnatt & Sov Gott <3

5 kommentarer:

  1. Åh va jag ska hålla tummarna i morron vännen...Det får inte vara mer nu...Förstår att Ville blev glad!..Så underbara mössor. ..Kramar i massor från mej Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja som läser din blogg varje morgon tänker på dig i dag i håller tummarna! Cyberkram. Farmor 51

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna och tänker på dej du underbara människa.
    Massor med kramar. <3 Monica

    SvaraRadera
  4. Hoppas de gått bra idag!!!! Höll tummarna så att jag inte kunde spela gitarr :D KRAM

    SvaraRadera
  5. Styrkekramar till dej!

    SvaraRadera