Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 19 april 2013

Jag gav upp och kröp ner i lopplådan istället....

Senaste veckan har ju sömnen inte varit den bästa,först oron inför operationen och sen denna vidriga värk efter....det ömmar även rejält vid såret ....... drar och sliter runt om.... Det va ju provtagning på morgonen och passade på att skutta in en sväng på Willys på vägen hem för att köpa lite smått & gott bla en påse pan pizza och en påse piroger för att ungarna tycker om det....sen va det hem och krascha i soffan resten av dagen.....Pappan hämtade Ville i skolan idag för att det va bestämt ett utvecklingssamtal,jag orkade inte pga av operationen och all värk....men enligt pappan så gick det bra för Lilla Hjärtat i skolan....Ville han bara vara hemma en stund innan det va dax för Disco nere i logen...klockan 16.00 redan på dan ( lite väl tidigt kan man ju tycka,då det finns folk som faktiskt jobbar)  så vi som blev hemma beställde pizza,sallad och kebabtallrik till mddag idag,ack så skönt att slippa laga mat idag.....Efter middan började jag mina kurer för halsen...först ut blev drinken Tjock Grädde & alvedon....  och lite senare ljummen honung....och det hjälpte faktiskt lite grann,blev lugnare i halsen ,så det blev några omgångar till innan läggdax.....kollade i halsen vid kvällstvättningen och nu är gomseglet helt igen svullet med två stora sår på var sida.......MEN MEN MEN Det kom en mysig sak med posten...ett paket med bara fina band och satinband i, som jag beställde av Ulla på Ulletuss i Malmö ....jag bad henne att plocka ihop för en viss summa och dom färger jag gillar,och jag blev så glad när jag såg vad hon fixat till.... så nu har jag en hel del fina band,så himla glad..trodde även mina vunna bud på garn på Tradera skulle komma men inte då ! nä nu tror jag det är dax att slå igen locken =)



2 kommentarer:

  1. Önskar dej en skön helg.Härlig samling med band.Inspirerande vackra färger.Ska bli spännande och se vad du ska göra med domStyrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Hoppas halsondan gett sig idag. Här har de varit en full dag med städning, blir inte att jag städar så mycket när jag är ensam om veckorna.... De kanske är fel av mig, men jag njuter av min ensamhet istället..... KRAM

    SvaraRadera