Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 15 augusti 2011

03.40....pip pip pip.........



bara att slänga benen över sängkanten och ge sig iväg upp =) Är så där skönt trött nu att skulle jag lägga ner huvudet på kudden skulle jag somna innan 2 sekunder......Ville har nu insett att han bara har en mysdag kvar hemma så idag hördes det första : JAG VILL INTE GÅ TILL LEKIS !!!!!! Men han kommer nog att tycka det blir skoj där.....det är nog mera oroligt det där med att åka bussen tror jag.......Efter jobb va det bara hem att röja av här hemma efter monstrens framfart......Min köksö har numera blivit ett tillhåll för en del Cars bilar.....där utspelas det race hela dagarna och sen Terry som jagar allihopa =)) Sen har vi plockat fram den perfekta Tupperware burken för att ha fruktstundsbananen i....tur man hade den kvar =) blev slö mat idag....vitabönor,stekt falukorv & potatis.....nu ska vi invänta pappan så han får äta också.......

1 kommentar: