Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 20 augusti 2011

Vilket väder !!

Två små troll som kollar film & käkar popcorn =)

Usch va det har regnat idag.....regnmätaren va proppfull.....tråkigt som attan.....men vi roade oss med att åka ner och gratta Willéns husets augustibarn..Eric,Oscar & Erica !!! fick kaffe & glass.......sen skulle vi hem i tid och fixa käk till hungriga barn som senare skulle bege sig till Almungedagen.....men vad händer då,då STRÖMAVBROTT i över dryga timmen.......Klockan 18.00 fick dom mat,dom som är vana vid att få käket serverat 16.00......nu har det slutat öst ner men så himla grått ute.......hoppas nu bara att få lite sol till imorrn då vi ska ha kaffe och fira pappan i huset som fyller år på Måndag !!!! Just nu sitter det två små killar med Pappan/Morfarn och kollar på dvd och käkar popcorn i uterummet.......Åh min fina Sony Ericsson som tog så bra bilder bara la av....och jag som är sååå rädd om grejerna....har haft den i 3 år och inte en skråma på den...så nu får jag köra med en gammal Nokia tills jag fixar en ny med bra kamera i.......eftersom jag inte vill ha min mobil att vara ute på nätet med vill jag ha en med superkamera......hoppas kunna hitta en bra =) Näpp nu kaffe !!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar