Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 20 augusti 2011

Hittade ett gammalt inlägg i Villes gamla blogg om när han fick sin Tarminvagination del 1 2008-09-01

I går va ingen rolig dag !!!
I går morse vaknade jag med jättevärk i magen…..sen kom värken med en halvtimmes mellanrum och det gjorde såååååå ont att jag gallskrek och vart alldeles kallsvettig……då ringde mamma till 1177 och då sa dom där att vi skulle åka upp till barnakuten på en gång!!!
Vi kom in vid halv tolv och dom gjorde en massa prover på mig och jag fick ta lavemang men värken bara fortsatte ändå……vid klockan 17.30 så ville dom att jag skulle röntga magen….så då for vi iväg till röntgen….det va lite läskigt med alla grejer som for runt i taket
Men bilderna visade inget konstigt mer än att jag hade mycket gaser i magen…..men dom fattade inte varför jag har så ont så ont…..Vi fick åka hem vid 20.30….och då va mamma helt slut stackarn hade varit utan mat hela långa dagen
Så här tillbringade jag dagen igår i en sjukhussäng med jobbig värk………

Så ont……
Natten har varit jobbig har vaknat varje halvtimma och haft ont…mamma säger om det fortsätter så här så får vi åka upp igen….men jag vill inte dom sticker ju en bara och vill ta blod ifrån en

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar