Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 17 augusti 2011

Är så förbenat trötter.........................

Världspolarna....Ville & Calle <3
och jag kom nog underfund med vad det är som orsakat det....lite undermedvetet har jag nog gått och oroat mig för hur det skulle gå för Lilla Hjärtat idag.....och när han kom hem och jag frågade hur det gått och han sa Bara Bra =) Så kom tröttheten ........känns som om man varit vaken i flera dygn =) Ja han har ju Calle som varit där några dagar innan på fritids,så han visade Ville va toan och allt det andra va någonstans....Duktiga Mormors Calle........Nu ska här nattas liten kille för han verkar lite trötter han med......Mamman ska fixa lite röj och sen ska jag sätta mig och sticka ett tag innan mina ögon slår igen för natten !!! Tur man STORTRIVS på sitt jobb för det är inga problem att ta sig upp på morgonen/natten.....=)) hur trött man än är =) Tycker det har blivit så mysig miljö på jobbet nu när det fixas och donas där =)

2 kommentarer:

  1. Var uppe i din tid åxå fast jag inte behövde.... De börjar kännas nu....

    SvaraRadera
  2. Som Calle har lääängtat efter sin Ville!!
    Han va så lycklig idag han när han kom hem.
    <3

    SvaraRadera