Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 17 augusti 2011

Sicken oordning !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir så ARG !!!!!!

Ska man skratta eller gråta åt ordningen på Uppsala Kommuns skolor och deras skolbusskjutsar !!!!!!! Ville har ju börjat på lekis idag och för att få reda på busstiderna så skulle vi gå in på hemsidan för Funbo skola (sa dom på föräldramötet i Juni) antingen på Måndagen den 15:e eller Tisdagen den 16:e Augusti för att kolla vad som gällde.....Och det gjorde vi.....men sidan har inte uppdaterats sedan I MAJ !!!!!!!! Och bussbolaget som körde förra året ringde vi till men dom skulle inte köra i år !!!! JISSUS säger jag.......tur så är ju inte Ville den första i vår familj som åkt buss....så Pappan & Ville åkte ut för att vänta på bussen............men det kom aldrig ngn......så dom körde till skolan.......och då hade bussen kört av vägen i skogarna...............och det är inte ens vinter än !!!!!!!!!!!! Ja ja så kan det ju gå.......Men skärpning UPPSALA KOMMUN ni måste ju lägga ut vad som gäller på era respektive hemsidor.....Det är ju inte första gången i historien skolan börjar i Augusti......Hur kan det vara så här vartenda år...............Lär man sig aldrig !!!!!!! Nu hoppas jag att Lilla Hjärtat kommer hem som han ska.....då ska bussen avgå direkt från skolan när han slutar......och jag hoppas dom VET VA HAN SKA AV någonstans !!!!!!!!! 13.40 ska jag bege mig ut för att kolla att allt sköts rätt med att han ska av på rätt sida av våran livsfarliga 282:a.........

1 kommentar:

  1. Vad ska man säga...tur att något fungerar när det sparas på personal och annat överallt. Det enda som har betydelse är pengar (fy vad jag hatar det), allt annat kommer efter....

    SvaraRadera