Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 5 augusti 2011

Solen skiner =)


Mamma´s Lilla Hjärta <3

Mormors Zacke spelar minigolf =)
Gick upp långt före tuppen idag .......har hunnit med att dammsuga,torka golv kört en tvätt,plockat i en ny,plockat ur sängar för byte,dammat och strukit en hel hög med tvätt =) Har pratat med camparna och dom har det finemang....lustigt så hamnade dom brevid min Bäste arbetskollega,som också är ute på camping. Hon ringde och talade om att hon pratat med dom.....Det tråkiga va ju att jag glömde packa ner pincett och nagesax denna gång,men jag tänkte att dom ska ju bara vara ute ett par dagar och det är ju bara tjejerna som brukar ha pincetten för att fixa ögonbrynen =S Men då hade Lilla Hjärtat fått in en stor sticka under nageln...Lilla Älsklingen....så nu va dom tvungna att åka in till Östhammar för att fixa en pincett.....kan ju bli infekterat när dom satt sig under nageln......Här hemma ska jag sätta fart på Julia så hon ska röja av i sitt rum......varför är det så svårt när man är tonåring att hålla snyggt i sitt rum??????? Tur hon har sitt rum uppe ......men idag ska hon inte slippa undan =) Jag kan med gott samvete sätta mig och sticka sista varven på ärmen till min tröja !!!!! Sen ska det bli kräftor till kvällen......Min Kära Faster har bjudit in till kräftätande =) Och imorrn ska jag ju in med dom tre äldsta döttrarna på shoppingtur och middag på Tsatsiki......det ska bli hur kul som helst =)Näpp nu ska jag sätta på en kanna kaffe !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar