Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 7 augusti 2011

I dag Gratulerar vi våran (min) Bästa Faster Titt på hennes födelsedag !!!!

Ser ut som jag hittat ngt väldigt intressant i maten


Titt öppnar paket =)


Jag säger bara...tur för att man har svårt för
att gå upp i vikt....först igår god mat så man åt så
magen stod åt alla kanter,sen detta fika idag
+ kakor,chokladbollar,glass,maränger,glasstårta
& jordgubbar =)

Vaknade tidigt och gick upp och röjde av.....Ena halvan av familjen kom ju hem från sin lilla campingtur medans jag va och roade mig i staden.......och då blir det ju lite att ta hand om....all tvätt,disk och packning.......Pappan for iväg tidigt på förmiddan och fixade Månadshandlingen (då vi handlar alla torrvaror,rengöringsmedel m.m) Sen när det va upplockat och fixat va det dax att gå över till Titt och gratulera......Malin m familj,Sara m familj,Tim & Kim och Janne & Ingrid kom också.....andra delar av släkten hade varit där igår !!!! Sen va det bara in och fixa middagsmaten till ett gäng hungriga ulvar.......Snart ska pappan iväg och spela höstsäsongens första match............och jag ska förbereda inför första jobbar dagen efter 5 veckors semester....tungt......men det väger upp att det är till Tallens fsk som man ska och börja sin första dag med en ny arbetsgivare....Kul & spännande !!!! Nop nu in och duscha av håret.....bjuder på några bilder från igår som jag fick lite senare på kvällen och några dåliga mobilbilder från eftermiddagen !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar