Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 1 augusti 2011

Vilken skön dag det blev....med Poolbad och Länna bad =)

Linnéa & Zacke

Erica & Tuva

Lille Zacke

Calle,Zacke & Ville

Kusinerna Zacke & Tuva myser på kvällskvisten =)
Det va ju några möten att klara av i dag inför rättegången i morgon.....och dom gick bra.......Sen har det badats i poolen och ett gäng for iväg till Lännabadet......Gänget va: Pappan/Morfarn,Mia,Zacke,Linnéa,Ville & Calle som mötte upp det andra gänget som va : Sara,Simon,Tuva & Erica.....Hemma va Mamman/Mormorn och fixade middagen till hungriga ulvar.......Tim & Kim ringde och försökte få sig lite middag,men jag hade inte så det räckte så dom kom med Mc Donaldsmat och käka i Bodegan =) Vi käkade ju resterna idag :Stekt potatis,falukorv & stekt ägg =)) Efter ett tag dök Sara,Simon & Tuva upp på en kvällsfika och käka upp det sista av tårtan från i Lördags.......Pappan fixade kantareller med sig hem så nu håller jag på och gör stuvade kantarellmackor MUMSFILLIBABBA !!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har äntligen tagit mig tid att kika in till dig :) Kul att du bor nära mig ju! Länna är ett finfint bad, men jag har fastnat lite för ofta på vägen ner eller upp...det är ju ett elände med alla parkerade bilar överallt...
    Vad du är duktig på att sticka - kanske är det hos dig man ska gå på kurs ;) Jag kan absolut inte ens räta och aviga
    Ha det gott nu:)

    SvaraRadera