Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 8 augusti 2011

Sagoläsning och nattning pågår =)

Just i detta nu ligger pappan & Ville och läser ur sagoboken tycker jag mig höra.....MEN då hör jag hur Lotta på Liseberg har Eric Sade som gäst.....så jag rusar in i Villes rum och sätter på hans Tv så han får se Eric Sade sjunga Hearts in the air !!!! Snacka om det va en liten kille som blev LYCKLIG =) Nu fortsätter sagoläsningen......Det blev fullt ös idag med ....Sara,Simon & Tuva kom över och fika och senare dök även Tim & Kim upp med Ludde Plutten !!! Zacke fick även han åka in och se Monster Trucksen tillsammans med sin mor & Petra......även han blev en nöjd liten kille idag......och han fick också en Monster Truck från leksaksaffären =) Nu ska jag sätta mig och sticka en stund,börjar bli lite trötter nu...känns att man klev ur sängen tjugo i fyra i morse =) Bjuder på en bild jag snodde från Mias blogg .....när Zacke & Ville badar i Östhammar på deras minisemester

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar