Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 9 augusti 2011

Lyckan gjord för Lillebror !!!!

Söta storasyster med söta Lillebror =)

Två nya i gänget (blev en Blixten också ) =)



Tuva leker med Moster Linnéa

Lek med My Little Pony =)

I dag va det då dax för Lilla Hjärtat att få gå på Cars 2 med sin storasyster Emma.....Han åkte in till Emma när hon slutade sitt jobb kl 15.00 och sen började bion 16.00 Mycket hann dom med ......käka hamburgare & köpa 2 nya cars bilar...bla en ny från filmen..FINN McMISSILE.....en blå liten rackare.....han va sååååå nöjd när han kom hem !!!! Zacke va med sin mamma och Titt & Boman till Furuvik och kom hem med en hög grejer bla en jättefin tröja med en apa på.....Sen blev vi hastigt och lustigt barnvakt till Lilla Tuvisen också.....så hon har varit här och lekt med Moster Linnéa halva dan........Nu är jag riktigt trött då jag inte fick somna förns vid 01.30 i natt .....och upp 03.40....ogillar......blir nog tidig säng ikväll.....men några varv på min tröja ska jag nog orka med.......Just ja fixade ett par viktiga saker till jobbet nu på eftermiddagen också....så jag känner mig väldigt nöjd =)

1 kommentar: