Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 26 augusti 2011

Trött och febrig mamma.......tur att bussarna gick som dom skulle idag !!!

Mamma´s Duktiga Linnéa <3

Emma & Ville i onsdags när Emma va här och
kramades med VillePlutten

Även Kimsan och Ludde va här i onsdags <3
Har hämtat hem Lilla Hjärtat nu och den va en väldigt trött liten kille som hade gått långt på utlykt med skolan idag......I morse så passade Linnéa Ville och skulle också följa med honom ut till bussen..... och den KOM 07.45  i tid och allt,nu hade chauffören en bisittare med ......få se nu hur länge detta håller =) Linnéa är duktig med Ville och tar hand om honom när Pappan är tvungen att åka tidigt iväg på jobb =)Hon fixar till honom för att sen gå med honom ut till bussen !!! Jobbigt att ta sig iväg till jobbet imorse,kände mig varm och eländig =( Tog tempen när jag kom hem innan jag stoppade i mig en ipren och då visade den 39.0....huuuuu........Nu ska vi bara ta det lugnt,Ville är trötter och jag med......Maten står i ugnen....idag blir det köttfärslimpa med tärnad potatis runtom i smält smör.....skönt att ha allt i samma form =) Nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe.....och se om man piggnar till lite ........

1 kommentar:

  1. Hoppas inte något av dina barn har fått hem din
    förkylning till dig. Det brukar vara jobbigt med barns förkylningar och vanligt när skolan börjar...
    Försök vila, drick mycket vatten + krya på dig!

    SvaraRadera