Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 5 augusti 2011

Sol och varmt.....men så denna blåst !!!!

Camparna på Thairestaurang <3

Smarrig salladstallrik

Äntligen,äntligen klar =)
Tycker inte om denna blåst som är ute just nu....satte mig för att sy ihop min tröja....men det blåste så ärmarna for iväg....Fick fikabesök av Tim & Ludde idag......mysigt när sonen kommer hem till mamman ett tag och umgås......Till middagen gjorde jag en salladstallrik med ägg & tonfisk....jättesmarrigt.......Camparna har det bra och va på restaurang idag och käkade thaimat.......Pappan fick ut stickan på Lilla Hjärtat......Nu är tröjan klar att annvändas till kyliga dagar som väntar runt hörnet........Funderar på att börja sticka en ny tröja till mig i ett läckert mönster i svart&rosa.....Väntar nu bara på att klockan ska bli sex så jag kan gå över till faster som bjuder på kräftor,bröd & goda ostar =)

1 kommentar: