Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 10 augusti 2011

Klar med det jag ska.......................




Ja då va jag klar med att kolla runt och och bestämma mig och beställa tvättmaskin en som kan tvätta grovt & lite finare,och en dammsugare som kan suga vatten & vanligt skit på golven.......behöver nog ha en som kan både och, då det hänt att små barn stoppat papper i handfaten och låtit vattnet rinna.....inte kul för den som måste ta hand om det....men nu ska det gå lättare,för bus blir det nog igen =)) Beställde allt hos denna firma hur trevliga som helst OCH hjälpsamma....Är halvdant väder ute idag.....tror nästan det kan komma en skur när som helst nu.......Gick bra på jobbet idag också,skönt när man fått igång alla grejer så det flyter på som förut.........Pappan har ägnat dagen till att såga veden som legat i travar på baksidan för att torka,sen fick vi Sara´s altangolv som dom rivit ner nu inför utbyggnaden av Lilla Söta huset =) Så nu har vi MASSOR av nykluven ved som kommer att räcka mer än väl i vinter.....tänk så skönt att komma hem från jobbet och tända kamin när snöstormen rasar utanför ,det är mys det !!! När jag va på baksidan så gick jag förbi våran grillplats och tänkte......snart är det vinter igen och det kan grillas korv där igen !!!!! Nu ska det förberedas middag och jag tror det blir: Grillad kassler,ngn sås kanske kantarellsås och potatis & sallad !!  NU började det att regna........... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar