Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 22 augusti 2011

I dag fyller Pappan 53 år =))

Mitt Älskade Lilla Hjärta !!!
Ja idag är det då dax för pappan att fylla år.....vi hade ju kalaset i går eftermiddag......men till kvällen kommer det lite fikabesök som inte kunde komma igår.......I dag KOM skolbussen också !!!!!!! Ville hade blivit så glad sa pappan när jag pratade med honom på f.m. Ville ser ju framemot det där att få åka bussen......så det blir ju en besvikelse när den inte kommer och han blir skjutsad av pappa till skolan...ingen höjdare tycker han =) I dag när jag klev ut genom dörren för att traska iväg till jobbet.....ÖSTE det blött ner från himlen.....och nu är det grått men uppehåll.....Just nu är det väldigt lugnt och tyst här hemma....alla är i skolan eller på dagis =) så jag ska faktiskt sätta mig med stickorna en stund innan det är dax att hämta hem mitt Älskade Lilla Hjärta !!!

1 kommentar: