Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 2 augusti 2011

Rättegång idag !!

Bild tagen på Ackis !!



I dag är det rättegång om när Sonen blev misshandlad natten mot Söndagen den 22:a maj av sin sk "kompisar" och dessutom en tjej !!!!! Har sån lust att lägga ut bild och namn på såna som gör sånt här.......Dom har ju gått i skolan ihop sen lekistiden ??????????? Okej om man blir osams och ger varandra en örfil (jag är helt emot att man slår varandra)dom är ju inte mer än barn............Men när man klappar till ngn så illa och fortsätter sparka och slå mot en som ligger och dessutom mot huvudet hon har ju faktiskt kunnat SPARKA ihjäl honom......då har man inte mycket innanför pannbenet !!!!! och det jag har sett & hört med egna ögon så tror jag faktiskt det saknas lite.........men jag hoppas nu att rättegången ger henne lite innanför pannbenet så man inte gör om det !!!! Jaja vi får vänta och se............Nu ska jag börja röja vardagsröjet här.....Dammsugaren slås igång 08.00 samma tid varje morgon sen är det torkning av golv,tvätten blir nog "bara" 3 maskiner idag.....urplock av disk,dammning sen ska jag ut och sätta mig för att sticka på min tröja.....är snart klar med stora styckena har bara ärmarna kvar =) men en kopp kaffe först =)

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen att förövarna kan förstå vad de har gjort och vad de kunde ha orsakat. Om de kan lära sig något är jag tyvärr tveksam till, utan att jag vet vilka som gjort illdådet...

    SvaraRadera
  2. Men herre gúd vad läser jag. Så hemskt. Hittade precis till din blogg. Jättefin är den och jag kommer komma hit och läsa mer.
    Men denna misshandel. Vad är det för fel på ungdomarna. Eller vad kallar man dom. Hoppas verkligen dom fick vad dom förtjänade.
    hoppas att du och familjen mår bra. Speciellt sonen. Jag vet att detta var ett tag sen men jag var tvungen att skriva några rader.
    Kram

    SvaraRadera