Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 16 december 2012

ÄNTLIGEN! !!!!!!!!!!!!!!








så kunde jag få träffa och klämma på Mormors Isak och Tuva igen....det har ju varit så mycke sjukt och med nu senast vattkoppor på dom två små raringarna......Isak har ju sååååååå goa lår och klämma på.......så nu hoppas vi att dom får vara friska ,annars börjar det bli förkylt på några här i huset...Philip,Linnea,Tobias och Lilla Ebba nyser och står i....ja då laddar vi för sista arbets och skolveckan före jullovet......Pappan,Linnea,Philip och Ville åkte skidor idag och sen har dom varit ute och lekt i snön...grabbgänget åkte pulka ner för garagetaket rakt ner i en stor snöhög som dom skottat ihop..galningar...men kul hade dom......Tredje ljuset har vi tänt......och jag blev klar med dom beställda bluffisarna så imorgon packas dom för att fara upp till Sundsvall.....Jag hann före Jul =) så nu började jag på en till huvkofta i skiraste rosa till en liten tjej,min kusins barnbarn .........usch inatt vaknade jag av att ha skrikit till ......hade världen läskigaste mardrömmar om en vargflock som huserade här hos oss.....jag försökte ta mig in i huset till ungarna men blev anfallen av en varg som bet tag i min högerarm.....så jag skrek till .....det va så jäkla verkligt......och det sista jag tänkte och som va kvar i skallen va: det här är slutet,det här klarar jag inte....... skitläskigt........undrar om man törs somna ikväll för ibland brukar man ju komma tillbaka till samma drömmar......hu..........nu lite WF....... Va rädda om varandra........Natti Natti.........

2 kommentarer:

  1. hej vännen. Ser att du hunnit sticka klart bluffisarna, du är då otrolig du, om du vill så har du fått en till beställning på en till lika som dom två du nu gjort, men det är ingen brådska med den=)) Du måste skicka mej ditt kto nummer o summan hur mycket det blev för dom två som du stickat nu. Du kan skicka det på min mail som jag skrivar i ett privat meddelande på fejjan=) Kramar till dej.<3

    SvaraRadera
  2. <3 Tack för igår! Ses på onsdag! :-)

    SvaraRadera