Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 1 december 2012

Äter Frukost och tyst det är i huset.........


Alla sover......detta är den bästa tiden på dan...I dag blir en röjdag med att få till allt pynt.....Jag fixar ju upp allting håller inte på och småplockar fram julpyntet ....de enda som inte tas fram till första advent är Julgransgrejerna.....Sovit oroligt inatt vakna stup i kvarten och undrade vilken dag det är imorrn...helknäppt....fick hem mina nya Gina Tricot jeans igår....har ju gått upp mina kilon igen så byxorna har krympt.....bh'n krympte den också så nu har jag fått köpa större storlek på dom också.....jag som va nere på 44 kg för 8 månader sen har gått upp till 57 kg så skönt att få tillbaka kroppen igen ,tänk om man kunde få tillbaka allt de andra också...nä nu ska jag gå och ta min medicin och ta en kopp kaffe till...... Ha en bra dag alla.........

4 kommentarer:

  1. Härligt att du börjar få lite kött på benen igen :D Här är det väldigt lugnt åxå. Jag håller på och tvättar och de andra håller på och sover.... Ska väl kanske krypa ner och läsa lite när jag laddat om maskinerna. Ha en trevlig advent!

    SvaraRadera
  2. Haha, då är vi ju precis lika stora nu mamman! <3

    SvaraRadera
  3. Vad bra att du kunnat få igen något av vikten,det är ju ett bra tecken.Många adventskramar

    SvaraRadera
  4. Så härligt att du återfått lite hull=hälsotecken!
    Kramar till starka Betty som är en riktig hjälte!

    SvaraRadera