Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 14 december 2012

Fredagen avklarad...... Tröttmössa.......






Usch ja är så himla trött......så här trött och konstig va jag inte efter förra cellgiftsbehandlingen......Lilla Ebba och litet Hjärta hade feber i dag..... Lilla Ebba tog ju sprutan igår så det är väl därför.....Med Lilla hjärtat vet jag inte vad det va men han va inte lika varm på kvällen....så han fick gå ut och leka med Ludde och Tim ett tag på kvällen.......pappan kom hem sent ikväll......Fick mysigt besök av Emma på dan som ville mysa lite med familjen och kramas med Ebba och Ville......Lars kom och hämtade henne när han slutat......middagen idag blev pyttipanna och stekta ägg......har stickat lite idag men på kvällen blev det uppladningshörnan för shit va tröttheten slog till........orkade inte med nånting....när pappan kom hem fick han lägga Lilla hjärtat......och så hade han med sig ett paket hem som innehöll Mannerströms fina kökskniv......den blir super att skiva julskinkan med....... Några har bett om mönster på sockor,mössor och annat stickat......men jag skriver från en surfplatta och har ingen möjlighet att lägga upp beskrivningar.....orkar inte skriva....och så stickar inte jag sockor och vantar......har aldrig gjort det .....MEN jag har tips på denna härliga sida som har så mycket fint att sticka och det är gratis mönster.....jag själv hämtar ofta inspiration därifrån....... men annars så är mina mönster oftast egna ideer som aldrig sätts på pränt...... Imorgon ska pappan få åka till Fäboden och inhandla hö & halm till kaninerna.....och innan ovädret kommer som ska dra upp över oss imorrn......nä nu blir det lite WF och så försöka sussa lite......

1 kommentar: