Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 26 december 2012

Jahaja så fort gick den Julen 2012 =)

Vi har haft en mysig jul trots allt jag har gått och går igenom.....det som man tror "händer andra"......det har varit ett tufft 2012 mest psykiskt att försöka förstå vad det är man har i kroppen och vilka 2 stooora operationer man fått gå igenom......jag som för lite över ett år sedan va livrädd för allt va sjukhus hette.....det är ngt som jag fått känna av.....sjukhusmiljön....... Men tack vare den superunderbara personalen på Endokrina onkolog mottagningen där jag mest legat inne varit sååååååå himla gulliga så har jag klarat av det......men jag va djupt nere i ett svart hål för ett år sedan.....va ungefär vid den här tidpunkten dom där skitläskiga panikattackerna kom varje natt ......det va läskigt.....man vaknade och kunde inte andas....nä usch .....och när läkaren trodde det va psykiska problem när jag klagade på hur jag kände det i huvudet och det visade sig långt senare på en röntgen att jag faktiskt hade en hjärntumör stor som en mandarin som opererades bort i september,duktig farbror doktor...... I dag va Mia här hela dan och Zacke...Så Ville och Zacke va ute med Pappan/morfarn och lekte i snön.....jag har försökt att vila idag för det känns inte okej i huvudet.....börjar misstänka om det kan vara blodtrycket som spökar,men ska ju in till mina tjejer och lämna prover inför Xgeva sprutan och nästa cellgiftsbehandling så kanske dom kan ta ett tryck då.......hoppas på det......... nä nu försöka sussa ska upp tidigt imorrn för färd in och lämna prover....men först lite WF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar