Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 23 december 2012

Full ös medvetslös......






ja idag har det varit fullt ös (så mycket jag orkar) fixat delar av julmaten som skinkan,jansson och sillen....... haft kaffegäster av Micke och barnen......Petra får hålla sig borta tills hon blir bra i magen.......vill absolut inte bli sjuk nu för mycket står på spel.....behandlingar kommande undersökningar och så vet man ju inte hur jag orkar att gå igenom en magsjuka.....ush ja,vill inte bli sjuk om jag inte behöver........ Emma kom tidigt idag och stannar till annandagen......Linnea,Tobias och lilla sötnosen Ebba kom tillbaka från Sävja och Ebbas farmor & farfar.....och då hade jag fått ett paket därifrån och gissa vilket härligt garn jag fick.....supermjukt mysigt garn som dom köpt i NEW YORK när dom va där nu veckan som va......Tack Snälla Ni........är så glad för garnet.......Tim och hans flickvän och lilla Julietta for iväg hem till Farsta men Tim kommer tillbaka hem imorrn.....Älskade Syster Yster va över med en tjusig tulpanbukett i vitt,rött och guld och en twist påse.......vi klädde julgranen på kvällskvisten och skålade för granen i glögg.......sen tittade delar av familjen på uppesittarkvällen med bingolotto,jag tittade på Så ska det låta...mycket bättre =) och sticka på Lille Isaks kofta i ett helmysigt ullgarn som jag budade hem från Tradera,verkar vara från kina,men så himla mjukt....blir ett favoritgarn bara hoppas det går att få tag på flera =) nu vill jag önska er alla som tittar in till mig och ger mig så mycket stöttning i mitt liv som inte blev det jag hade önskat och trott att jag skulle få för lite över ett år sen.......det har varit ett jobbigt och tufft år och har ingen aning om vad som väntar mig år 2013......jag hoppas sååååå att det inte blir mera cancerdiagnoser......räcker med dom 4 jag fått detta år.......och hoppas att ni som är sjuka håller er ifrån mig för det kan sluta illa.......... Vi höres imorrn nu ska jag spela WF =) Natti Natti

2 kommentarer:

  1. Bettan, GOD JUL till dej. Du är värd en riktigt skön och avkopplande jul. Läser alltid dina tankar och funderingar på bloggen även om jag inte alltid kommenterar dem och jag beundrar verkligen ditt "jävlar anamma" trots allt skit. Massor med kramar från Monica <3

    SvaraRadera