Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 8 december 2012

Ljudböcker........ pepparkaksbak......







oavsett vad som rör sig i mitt huvud så rullar vardagen på och jag försöker inte vissa allt för mycket av mina sorgliga tankar......längtar till måndag och sista cytostatika dan.....sen blir det långsamt som vanligt (nästan) igen........ Så idag blev det pepparkaksbak med dom som va hemma dvs Tobias,Linnea,Philip,Ville och Lille Ebba.....Blev kakor så fina som dom spritsade med rosa och vit glasyr..... så nästa helg blir det mera pepparkaksbak........Micke och ungarna va över en stund och lekte ute...Ville och Tim gick ner och hälsade på Sara m familj..... Jag har stickat på Lilla Ebbas vinterkofta och hoppas bli klar i början på veckan....... Sen fick jag en fundering på att börja lyssna på ljudböcker när jag sitter och stickar...gäller bara att hitta hur man sätter igång med det....har ju inte ens en cd-spelare av mindre modell.......ja ja det löser väl sig...... nu blir det lite WF innan sussandet.....blev inte så mycket natten som var så hoppas på bättre tur i natt =)

7 kommentarer:

  1. Ljudböcker på mobilen såklart :))

    SvaraRadera
  2. Jag har en bärbar cdspelare du kan få. Tyvärr inga hörlurar till men det kan man ju köpa till. Kan skicka den med Malin om du vill ha den

    Malena

    SvaraRadera
  3. Du är en riktig fajter som orkar baka pepparkakor så att alla barnen slipper smittas av dina inre känslor... men du ska veta att du vore långt i från normal om du inte hade oro och annat som störde dig under ytan. Den medicinska forskningen går framåt kanske rent av pga dig och dina monster!
    Min son har beställt en bärbar CD-spelare åt mig, recension kommer jag hunnit testa!
    Kramar till min tuffa o starka Betty!

    SvaraRadera
  4. Ljudböcker är super när man sitter och stickar.
    Fina peppisar ni gjort.
    Extra fufft för dej just nu,med julbestyr och allt annat.
    Massor med styrkekramar till dej ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Jag laddar in böckerna i mobilen. När jag är ensam så lyssnar jag utan lurar och de går jätte bra. Hoppas du haft en skön söndag. Här har de flöjts runt som vanligt.... Kramen

    SvaraRadera
  6. Storytel! man har ett helt bibliotek i mobilen! kolla hemsidan man brukar kunna få prova en bok gratis! / Hälsningar Barbro

    SvaraRadera
  7. Ljudbok och handarbete! Finns inget bättre när livet är orättvist. Händerna och ögonen upptagna av handarbetet, öronen upptagna av ljudboken. Resten av världen kan ha sitt, jag är tyvärr upptagen! <3
    Kram Kerstin

    SvaraRadera