Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 28 december 2012

Samma lika idag. .....





blodtrycket låg på samma nivå idag så det blir väl att ta kontakt med Länna vc i nästa vecka då...shit....orkar inte med mera läkarbesök........och fick jag ngt mera konstigt anfall av ngt slag va det akuten nästa.......Provsvaren från igår va så pass bra att jag fick ta min Xgeva-spruta och sen få gå igång med cellgiftsbehandlingen på Torsdag nästa vecka......när vi kom hem från sjukhuset käkade vi ärtsoppa till lunch och sen for Pappan,Sara och Linnea ut på längdskidor....Sara körde en mil och jag tror pappan gjorde detsamma....Linnea körde inte lika långt.....jag hämtade posten för jag hoppades att jag skulle hinna få garnet som jag köpt från en tjej på facebook....och blev så glad för det hade kommit....jättehärligt och mjukt.....och så fina färger.....sen efter ett tag så kom Simon med Tuva och Isak och så va dom ute och lekte med Ville ett tag innan dom kom in och fick sig lite kaffe....när dom åkt hem till sig käkade vi och sen for Pappan in för att veckohandla och då följde Philip och Ville med för att vara hos Mia och Zacke under tiden....Så då passade jag på att sticka lite i lugn och ro.....imorrn har vi hyrt församlingshemmet för att ha lite Julfest  för barn och barnbarn.......hoppas det blir mysigt........nu lite WF och sen susselisussa......Godnatt och Sovgott Alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar