Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 25 december 2012

Det blev en vilodag,som va så välbehövligt.....











ja de va skönt att det blev en lugn och skön dag....det behövde jag....har stickat och kollat på Ville pch Ebba när dom lekt med sina nya grejer idag...Ville med sitt Play Mobile och Ebba som fick prova hoppgungan som Morfarn/pappan satt upp åt henne......och hon diggade verkligen den,snackade och skrattade för fullt när hon va i den.....Ville har varit ute och lekt med Philip & Tobias ....och Tim & Ludde......är så himla skönt att snön kom....nu finns det ju ngt att böka runt i......till lunchen idag slängde jag ihop en janssons......väntade på Micke som skulle komma och käka dopp i grytan,men det kom ingen så pappan ringde till honom...blir ju rädd att ngt hänt och det hade det ju gjort inget livsfarligt men stackarn hade drabbats av ett rejält migränanfall......så till middag gjorde vi lite av varje,Wook med kebabkött och pasta, dopp i grytan , jag tog lax till Wooken.......sen blev det laddningstationen för mig med stickningen,snart klar med Isaks lilla kofta......nu blir det WF och en önskan till er om en God Fortsättning <3

1 kommentar:

  1. Ebba är ju nästan lika söt som mitt barnbarn. Barnbarn nr 2 blir en flicka! Hon ska komma ut runt om den 4 februari. Jag har sett ett 3d kort på henne. Barnmorskan tyckte hon liknade sin mamma. Sköt om dig. Hälsningar från skåneland och Kerstin

    SvaraRadera