Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 1 december 2012

Sängen kallade.........






börjar bli trötter.......är nöjd med min dag att jag orkade ....... tur att inte 1:a advent va nästa helg för då har jag min cellgiftsbehandling Torsdag - Måndag och jag vet ju nu hur jag mår då....... I morgon ska pappan fara iväg tidigt på morgonen upp till Högbobruk för att åka skidor.....och när han kommer hem ska vi skjutsa in Lilla Hjärtat till Emma för dom ska gå på bio och se Dom Fem Legenderna.....Nu ska jag spela Word Feud och krypa ner i sänghalmen <3 Just ja har några bud ligger på lite godis på Tradera....Håll tummarna för att jag får dom =)

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas du vaknar efter en lugn natt! God tur med med dina bud hos Tradera, nu kanske inte så många tänker på att köpa garn så du får ha ditt bud ifred!
    Kramar till goa och starka Betty!

    SvaraRadera
  2. Vilka ljuviga nystan...hoppas att du får budet.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera