Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 18 december 2012

Sådär.........




har mått sådär idag.....känt mig konstig i kroppen och spänt i huvudet........men det blir långsamt bättre.........men händer det en gång till så åker jag in direkt till akuten.......Stackars Mia mår inte heller bra och läkarna vet inte riktigt vad det är......men hon är enormt svullen och röd i halsen och långt ner också..... Har tagit det lugnt idag ......Ville for iväg till Calle efter skolan och hämtades hem av pappan vid fem tiden..... Till middag blev det köttfärsbiffar,potatis,brunsås och kokta grönsaker......Har stickat på den lilla baykoftan och hoppas den blir klar innan jul.... Och så har jag fått en så himla fin sak idag av Tobias mormor som bor på Åland......Hon prickade verkligen mitt hjärta,så himla gulligt av henne att skicka superfina garner från Åland där hon bor.....Jag älskar ju garn och utav detta hon skickade så kommer de att bli en superfin tröja med volang till Lilla Ebba......garnet va ull och mullbärssilke så himla mjukt.....garnerna kom från Svalan på Åland.......och färgerna va så himla fint rosa och ett i gröna nyanser....nu ska det försöka sovas en stund ....natten som va ,va inte rolig.....

1 kommentar:

  1. Vilka underbara härvor du har fått.svalan brukar vara på Syfestivalen...jag missar aldrig att klämma och känna på deras underbara garner.Tyvärr,tyvärr så är dom aldeles för dyra för min skrala pensionsbörs.
    Hoppas att du mått lite bättre i dag.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera