Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 4 december 2012

Trodde det skulle bli idag istället då.....men icke.....

igår satt jag upp lappen på brevlådan för att postis skulle komma upp för att hämta brev som skulle postas och så visste jag att det skulle komma ett paket som inte skulle få plats i lådan....men kom det upp ngn post då,då....Nähä.....ringer till postens lantbrevbärare för att få utkört mitt brev idag istället då,då.....och få lämna mina större brev,måste lämna med postis eftersom pappan va bortrest...men kom det upp ngn postis idag då...NÄÄÄÄÄÄ jag blev så arg ville ju ha mitt paket....fick tag på pappan som va på väg hem från sin resa och han skulle görsöka hinna till Företagscentret på Kungsgatan....och när han kom hem hade han fått ut det efter ett bra tag eftersom dom inte hittade det!!!!!!!!




Och det va ju så underbara garnystan jag fick hem så imorrn blir en klämmar dag....Åhhh va det har snöat idag och inatt skulle det visst komma mer ...så härligt..... idag har jag haft sån värk i bröstkorgen igen....har ju till och från men idag va det hemskt......hjälper inte att ta alvedon.....funderar på om jag ska ringa min cancerläkare och be om en ny röntgen för att kolla om det är frakturerna som gör så ont......idag har Emma varit och hälsat på och virkat lite med Linnea....Linnea och Villes ljuslyktor va torra och dom blev så läckra....det ska dom få göra flera...... Har stickat på Ericas kofta idag som jag funderar på att göra varsin lika till alla småtjejerna....få se hur jag orkar...nä nu lite WF sen snosa kudden....

1 kommentar:

  1. OJ me garner!!!! Köpte faktiskt ett nystan själv åxå igår :D Annars har jag städat i garanskåpet och skickat lite garn till stickerskor för Hjälpsticckan. Och nu har jag plockat ihop en jättekasse med nystan av alla storlekar som jag ska ge till Pingstkyrkan. Vet inte vad de är men lusten har bara slutat att finnas... Tror de är avsaknaden av snö.... Men nu ska jag inte klaga :d Hoppas du känner dej bättre idag och slipper verken! Kramen

    SvaraRadera