Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 29 december 2012

Första gången på en ny Tradition =)






Det skapade vi idag och hoppas kunna göra nu varje jul så länge vi orkar...... Vi hyrde församlingshemmet här i Funbo för att med våra 10 barn 11 barnbarn och 5 respektive + min Faster Titt och Faster Boman som blivit som ungarnas Mormor & Morfar då deras inte vill finnas till...... Varje familj tog med sig ngt gottit till fikat och så delades det ut Julklappar av tomten som kom förbi.....Det dansades glatt runt granen.....jaaaa det va så himla mysigt och ungarna hade skit kul och lekte kurragömma och en massa annat finns ju lite ytor att springa på där.....kul hade dom....jag smet hem med Titt & Boman så dom som va kvar fick städa.....jag va helt slut......hade tryckande huvudvärk.....så drygt.....så det blev hämtmat från Kens pizzeria.......orkade inte fixa käk.......men vi äter ju inte sån mat så ofta.......sen blev det en lugn kväller ..... stickade lite men orkade knappt det......så imorrn blir det en vilodag med stort V .......Pappan skulle åka till Storvreta och åka skidor på förmiddan.......nu blir det kudden och hoppas få sova inatt..... så nu säger jag Natti Natti........

1 kommentar:

  1. Vilken underbar jul ni haft.Skönt att du orkade med all den glädje♥ Det kommer alla barn och barnbarn kommaihåg sen när dom blir äldre.
    Jag minns mina jular som barn.
    Det var på 40-talet,vi firande alltid jul hos farmor,vi var en stor släkt på den tiden.7 fastrar,det blev en massa kusiner.Pappor var det ont om eftesom det var krig i Finland.Nu är dom fleta borta men minnena har man kvar.
    Sköt om era släktträffar.Dom betyder mycke.♥
    Kram ♥

    SvaraRadera