Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 20 december 2012

Calle 7 år





Då har vi varit på Familjen Djurströms sista kalasfirande 2012.......Calles 7-årsfika......smarrig kladdkaka bjöds det på........Och idag har det varit avslutning iFunbo kyrka för Villeplutten.......snacka om en som va glad när han kom hem......Och jag blev så glad idag när det damp ner ett paket i brevlådan från Ulla och hennes Ulletuss hon säljer M&K's Kasper billigt och jag är så förtjust i det garnet i basfärgerna vitt och naturvitt......och så fick jag min mackapär som man gör stickade band.....i-cord tror jag det kallas....skitkul va det satt och testade mackapären ikväll........så hade tandutdragningen för Lilla Isak gått bra,så skönt att se honom på kalaset att han mådde bra.......just ja så fick jag tid för min behandling också.....usch får rysningar när det ligger Ackisbrev i posten.....och så va det även en kallelse till Endokrina avdelningen också....där prover och läkartid kom.......huuu.........Fick en fin blomgrupp av Pappan igår........Själv mår jag så där trött och lite konstig i huvudet efter det där konstiga i början på veckan......Stressad inför Julen rädd för att inte orka........rädd att blodtrycket skjuter i höjden pga det........ja ja nu lite WF och sen Kudden....... Sov Gott Dröm Sött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar